duminică, 22 august 2010

Gigi Becali vinde Steaua

Gigi Baceli este hotarat sa vanda Steaua, deoarece nu mai rezista huiduielilor fanilor, dar si pentru ca nu mai are ce antrenor sa aduca.
"La cat am fost injurat, imi ajunge. Vand Steaua lui Borcea si Copos", a declarat Gigi pentru blogul nostru. "Sa se certe ei cu milioanele de fani. Borcea imi da bratu Borcea si Copos imi da dosarul lui penal si 1000 de euro, ca e mai zgarcit. Da' oricum o dau"
"Cu bani astia imi cumpar 300000000000000000000 de oi si berbeci. Fuck o ferma de oi".
Tot el ne-a mai declarat ca cioban sef va fi Banel, ca asta fuge bine dupa oile nazdravane, si pe Cristi Tanase il va pune sa mulga oile, ca de el se pricepe.
Daca este dispus cineva sa ofere mai mult il poate contacta la oaiehahalera@zdreanta.com.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu