miercuri, 25 august 2010

Bani din pariuri

Vreti sa castigati la pariuri? 
Urmati sfaturile mele si jucati urmatoarele meciuri pentru joi 26 august 2010:
Grasshoppers - Steaua - scor 0 la 3 - cota este de 34
Lille - Vaslui - scor 0 la 2 - cota este de 34
Manchester City - Timisoara - scor 1 la 2 - cota este de 34
Unirea Urziceni - Hajduk Split - scor 3 la 0 - cota este de 19. Nu am mai gasit cota de 34, imi cer scuze. Mii de scuze.
Rezultatele sunt 100% sigure. Le-am gasit intr-un ziar mai vechi si erau pronosticuri date de mama Omida impreuna cu Carmen Hara. Deci, pot eu sa ma indoiesc de spate de predictiile super starurilor geniale si extra senzoriale si megalomane, gigalopante, atropoidale, ar mai fi cateva dar sa nu exageram, exagcerbam, extraveral, exstrapolam....
Stiu ca va este greu sa credeti, dar puteti sa le contactati pe doamenle in cauza la adresa de mail: rezultatedinfotbalsutalasutacorectprezise@cevretivoi.
PS: am bagat niste taguri exact cum mi-au zis cele 2, ca voi avea succesuri cu blogul, daca scriu acest articol. Oare asa se scriu echipele?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu