duminică, 22 august 2010

Blog de vanzare

Tinand cont de viata grea, am decis sa vand acest blog. Bine, nu e vorba ca nu am eu bani, dar ceva in plus nu strica.
Acest blog are page rank 4,3, 9990 de vizitatori unici pe zi, 7 milioane pe luna, 30 milioane pe soare.....
Pretul e unul de criza: 4444 de euro. Nu negociez cu nimeni.
Am muncit enorm la acest blog si imi pare rau sa il vand, dar sunt decis pentru suma ceruta sa il dau. Are si un nume foarte frumos, articole de exceptie, ce mai e un super blog, iar cel ce il va cumpara va face o afacere de pomina, sau de pomana.
 Deja in momentul asta am 14,2 cumparatori. Dar mai astept si pe altii sa nu ziceti ca sunt rau si il dau pe sub mana.
Ma puteti contacta la adresa: strada Izvor nr2-4 sector 5.
Asta e voarea blogului:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu