joi, 29 decembrie 2011

Uraturi de anul nou

De anul nou sunt multe superstitii. Una dintre ele este sa fii urat de multa lume. Am zis sa va urez si eu.
O alta superstitie este ca daca ai calcat in rahat vei castiga bani. Iata ce de bani va aduc eu:

Aho, aho de anul nou,
Cu izmenele pline de ou.
C-aseara m-am imbatat
Si pe mine m-am scapat.
Dar am plecat la colindat.

Vreau sa va urez frumos
Sa va umplu de miros.
Sa va dau si un cadou
Izmene pline de ou.
Sa le puneti in birou.

Iar la anul care vine
Nu o sa mai fac pe mine
Dar cand o sa vin la voi
Va curge taica suvoi.
Ca sa imi dati multi euroi.

Acum daca v-ati suparat
Si tineti neaparat
Sa va urez adecvat
Desi cred ca ar fi pacat,
Eu pot sa vin si constipat.

Hai la multi ani si multi baniiiiiii!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu