marți, 27 decembrie 2011

Ce inseamna s-a reincarnat

Daca ati ajuns pe blogul meu la acest articol, inseamna ca ati auzuit de cuvantul reincarnat, dar nu stiti ce inseamna.
Si cum eu sunt cel mai destept roman, cel mai iubit pamantean, cel mai msito blog, am sa va spun eu ce inseamna s-a reincarnat.
Dupa lungi cautari si mii de carti citite, am aflat raspunsul. Totul vine de la mancare. Mai precis de la o reteta de carnati. Bunica lui mamaia facea niste carnati de te lingeai pe maini si buze. Dar intr-un an a uitat reteta. Si acei carnati nu aveu nici un gust. Si nu stia de ce.
Si mama ei, femeie educata ii spune: "Fata pune sare in carnat". Si dupa ce a pus sare, mama ce bun era.
Si de aici vine expresia s-a reincarnat. Deci s-a reincarnat = sare in carnat. Asta e tot.
Sper ca poza sa nu va faca pofta de ..... reincarnare!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu