marți, 26 octombrie 2010

Google nu mai indexeaza

Am si eu cateva bloguri, ca tot omul de rand, dar am o mare problema: Google nu ma mai indexeaza bine. Adica unele articole le indexeaza la minut, iar pe altele deloc. Deci nu este din vina mea, ci a lui nea Gogu.
El fiind mare si tare face doar ce vrea el. Ar trebuii sa il boicitam vreo cateva zile sa vada si el cum este sa nu mai fii bagat in seama. Sa folosim yahoo sau alte motoare. Nu o sa planga el mult dupa noi, dar daca vom fi multi o sa simta ceva.
Google este nesimtit, ca el fiind motor de cautare, daca nu simte cand scriu articole inseamna ca e nesimtit.
Sa ii fie rusine. Am de gand sa nu mai caut nimic pe google, voi trece pe yahoo. La revedere gogule.

2 comentarii:

  1. Ba nesimtitule, cum nu te indexez? Google este cel mai bun!
    Te rog nu ma sabota!

    RăspundețiȘtergere
  2. ba indexeaza dar iti trebuie un trafic bun in spate yo am site asta http://fcdinamo-bucuresti.blogspot.com/ si ma indexeaza destul de repede

    RăspundețiȘtergere