vineri, 16 martie 2012

site penalizat de google

Unul din site-urile mele a fost penalizat de motorul de cautare google. De ce oare?
Blogul are in continuare page rank 1, dar nici macar o indexare in google. Am cautat pe net daca a mai patit cineva asa ceva si unii zic ca dupa cateva zile isi revine. Mie greu sa cred asa ceva.
Ieri avea 200 de vizite si era in prima pagina pe mai multe cautari, iar azi e mort.
Blogul avea niste poze luate de pa net, dar nu am gasit nici o plangere. Stiu ca daca ti se face o plangere google scrie ca acel site a incalcat ceva si a fost exclus din indexare. Ei bine in cazul meu nu scrie nimic, dar absolut nimic. L-am cautat cu "lupa", adica am scris intreg url si nimic.
Nu stiu ce sa fac? Sa mai astept, sa sterg blogul, ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu