marți, 20 martie 2012

Salam cu soia

Cine este mai in varsta isi aduce aminte de celebrul salam cu soia care se da cu buletinul.
Si uite pe acesta tema ma cert eu cu cineva de ani de zile. Imi tot zice ca atunci lumea se plangea ca ne da Ceausescu salam cu soia, iar acum atata lume cumpara soia de buna voie....
Pai bine si ii zic eu: dar de ce sa ma oblige sa mananc salam cu soia daca eu vreau sa mananc salam de porc?
Si ii dau un exemplu stiind ca ei nu ii place ciorba cu smantana.
" Te duci la o persoana in vizita si te serveste cu ciorba su smantana. Ce faci tinand cont ca iti este o foame de lup, dupa cum spune si nepotul meu?"
Si imi raspunde ca o mananca in sila.
Pai si atunci regimul comunist ne obliga sa mancam salamul cu soia tot in sila.
Nu mi-a mai raspuns nimic atunci, dar sunt sigur ca nascoceste ceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu