luni, 6 februarie 2012

Ce inseamna ciumpalac

Ba esti un ciumpalac! Cuimpalacule!!!
Ce inseamna?
E clar ca nseamna ceva rau.
Adica o comasare intre mai multe cuvinte rele. Cium de la ciuma, pa de la " la revedere" si lac de la apa, rau, mare. Si acum sa le legam. Cium pa lac. Ciumpalac. Rezulta un om care are ciuma si moare pe lac.
Asta este definitia pe care am inteles-o eu. In realitatea ea este alta.
In prezent nu exista, ca din cate stiu eu de la colegii mei de la Academia Romana, inca nu s-a introdus in dezbatere acest frumos cuvant.
Stati pe faza ca va fi introdusa in curand.

Un comentariu:

  1. Mai bine lipsa.
    Vorbesc de "academicieni".
    Astia-s in stare sa mai scoata un "nicio" sau "niciun" ca nu i-am vazut nici macar o data de la revolutie (a se citi lovitura de stat) facind ceva bun.

    Hi hiii !
    Cred ca am gresit cu "nici macar o data" fiindca dupa noile norme, defecate de adincita dumnealor inteligenta, aceasta expresie nici n-ar putea exista.

    Sa auzim de bine !

    RăspundețiȘtergere