marți, 17 ianuarie 2012

Legea SOPA

Legea SOPA adica Stop Online Piracy Act, se vrea a cenzura internetul.
Nu am inteles eu prea bine despre ce e vorba, dar cand aud de cenzura, mi se ridica parul in cap, si se incordeaza muschii mei aia micuti cat un pepene.
Tot ce tine de cenzura este rau.
Am inteles ca vor fi penalizati si arestati cei care pirateaza videoclipuri, filme, articole sau alte chestii. OK. Nici eu nu sunt de acord cu copierea daca nu ai drept de autor, dar daca copiez un articol atat cat imi da voie legea, adica 500 de caractere si dau link spre sursa, care e problema.
Daca acest blog va fi suspendat, nu va fi o problema pentru mine, dar daca va fi suspendat Youtube, Facebook si alte site, atunci va fi o problema majora pentru multi oameni. Ce s-ar face romanii fara click sau cancan?
Cica legea e sustinuta de casele de film si muzica din SUA, care pierd miliarde de dolari.
Ascultati acu la mine: Azi cenzuram un ou, maine cenzuram un bou, sau spanzuram un om, tot aia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu