luni, 2 mai 2011

Se castiga bani din blog?

Iata o intrebare pe care si-o pun multi oameni care au blog, sau care vor sa isi faca unul. Se castiga bani din blog?
Foarte greu. Poti castiga doar daca esti vedeta si scrii aberatii despre ce ai mai facut. Mai poti castiga daca esti foarte foarte destept si scrii ceva ce nu a mai scris nimeni, dar care bineinteles se cauta foarte des. Deci, ca om de rand raspunsul este nu. E ca scoti si tu acolo 50-100 de euro pe luna.... Pai ce aia sunt bani.
Eu unul, am blogul asta misto, de prin august 2010 si pana in prezent, adica mai 2011 am castigat cu adesense 4,8 euro. Super.....
Bine nici nu m-am obosit prea tare, dar problema este ca romanul nu da click. Prin alte programe de afiliere la fel, romanul vrea el sa pipaie ce cumpara sau sa vada inainte sa dea banu, muncit ce-i drept.
Concluzie: daca vrei sa faci blog, fa-l de placere si daca pe deasupra mai iese si ceva bani,....  sa ii chetui cu cap, dar sa nu il faci doar cu gandul la bani. Asta am avut de spus si va doresc sa faceti treaba buna ca vin sa va controlez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu