miercuri, 4 mai 2011

Cine sunt eu

Pentru ca cineva mi-a atras atentia ca de ce nu am si eu pe blog o descriere personala, iata ca am facut-o:
Nume - blog misto
Locatia - Blogspot.com
Varsta - nascut in august 2010
Profil de munca - blogareala
De ce - de placere...
Acum si un pic de seriozitate, dar un pic.
Nume - BM
Locatia Romania, Bucuresti
Varsta - trecut de 30
Stare civila - inca necasatorit, inca
Copii - inca nu.
Religie - crestin.
Studii - suficient pt Romania
Cont bancar - ooooooooooo11 ( lei )
E suficient.

2 comentarii:

  1. Hristos A ÎNVIAT !
    ~
    V-am spus că este OK; acest articol este şi "mai" OK !
    ~
    Vă mulţumesc pentru sfaturile implicite. Cel mai mult, pe mine mă deranjează, gigantismul Coloanei Gadget, sunt de acord cu dvs. Voi remedia, în timp, căci, iată, abia ACUM moderez nişte RESTANŢE la Comentarii primite.
    ~
    Eu sper, dacă sunteţi Bucureştean, într-o întâlnire, în parc, la o bere, cândva !
    ~
    Opinia dvs. despre blogăreală ESTE FAINĂ şi nu sunteţi singurul. Ceea ce am remarcat IMEDIAT, este naturaleţea "discursului" şi promptitudinea.
    VĂ ROG să mă iertaţi pentru "intervenţie", aveţi dreptate: eu cred că AM FOST Invidios !
    FELICITĂRI !
    Nu-i nevoie să treceţi "pe la mine" (ştiu că sunt "IMPUR", căci adaug MULT BALAST inutil !), voi trece eu pe la dvs., ocazional.
    Pentru a-mi descreţi fruntea.
    ~
    Cornelius, :)
    PS: ... mă voi strădui să-mi îmbunătăţesc propriul "discurs" (de exemplu: AM comentarii prea lungi) ~,

    RăspundețiȘtergere
  2. V-am răspuns şi aici !
    MULŢUMESC FRUMOS !
    ~
    Cornelius, :)

    RăspundețiȘtergere