marți, 19 aprilie 2011

Google distruge site-urile

Da, ati citit bine, Google a inceput de ceva timp sa distruga traficul unor site-uri si bloguri.
Cum?
Prin Google Instant Preview, adica lupa aia, care atunci cand dai click pe ea iti arata ce a scris dobitocul pe site.
Adica mai pe scurt, eu caut cat costa un anumit produs si dau click pe lupa si vad totul.... Omul ala care are site, va astepta vizite pe site mult si bine, ca lumea va vedea totul de afara. Eu unul am experimentat pe blogul meu si am si vazut pe feedjit ca cineva, adica eu, am cautat ceva pe blog meu.
Daca mai ai si articol scurt, la revedere. Asa ca google va distruge multe site si bloguri. Cineva zicea ca google il iubeste, sa vedem de acum incolo.
Bafta la site si blog si huuu google.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu