joi, 6 decembrie 2012

Scriei lui Mos Craciun

Dragi copii cuminti, daca doriti sa ii scrieti lui Mos Craciun pentru a fi siguri ca veti primi cadoul dorit, nu trebuie decat sa scrieti pe acest blog un comentariu si Mosul il va citi si va va trimte negresit cadoul dorit.
Pentru a fi aprobat comentariul, trebuie sa scrieti numele si prenumele, orasul in care locuiti, dar si daca a-ti fost cuminte.
Pentru persoanele majore comentariile trebuie sa fie decente.
Sau ii puteti vizita pagina web din Romania.

articol publicat de blog misto.

12 comentarii:

  1. Adi din Braila 10 ani
    Vreau o bicicleta noua

    RăspundețiȘtergere
  2. Georgiana, 16 ani, Roman: Vrea sa vina tati acasa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Mosule , ma numesc Cristian Cigoianu. Am 10 ani si anul acesta am fost foarte cuminte , am luat premiul 1 la scoala si imi doresc ca tu sa imi aduci un elicopter pe telecomanda sau o masinuta pe telecomanda . Desi stiu ca trebuie sa ajungi la foarte multi copii sper sa iti faci timp sa ajungi si la mine ca in fiecare an . Cu multa dragoste Cristian .

    RăspundețiȘtergere
  4. Doina 9 ani din Bucuresti
    vreau ca tata si mama sa aibe mai multi bani ca sa nu se mai certe.

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga Mosule, ma numesc Cristina Antonescu si sunt din Iasi. Am 11 ani si invat foarte bine.
    As dori pentru anul acesta sa imi aduci un fratior sau o surioara. Stiu ca e greu dar asta imi doresc cel mai mult.
    Poate vorbesti cu mama si tata si rezolva ei

    RăspundețiȘtergere
  6. Draga Mosule, ma numesc Carmen Belentan si sunt din Timisoara . Am 21 de ani si sunt foarte cuminte dar cu toate astea nu am mai primit un cadou de multi ani . Multi oameni spun ca cei de varsta mea nu primesc cadouri ci doar cei mici :( dar eu nu mi-am pierdut speranta si stiu ca Mosul exista , si aduce cadouri tuturor oameniilor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Draga mosule,
    Ma nunesc Ovidiu.
    Eu am fost foarte cuminte anul asta si sunt cel mai bun la mate din clasa!
    Eu de craciunul asta te las pe tine sa alegi ce e mai bine pentru mine sa imi aduci.

    Cu drag Ovidiu.

    RăspundețiȘtergere
  8. salut Mosuleeeee
    io sunt GIGI si nu mai sunt copil de mult.
    Vreau sa imi aduci multa minte ca asta imi lipseste ca in rest am de toate.
    hai noroc

    RăspundețiȘtergere
  9. draga mosule daca imi dai si mie niste numere la loto o sa fiu cuminte toata viata da sa nu te zgarcit si sa-mi dai 2-3 numere mai multe sa-mi dai sa insemne o suma mai frumusica ca nu degeaba tiam citit cartea te-am pupat si ai grija cu puiul frip si cacaoa fierbinte sa nu faci burta prea mare ........... si sa nu uit saluto pe layla si pe ceilalti.....stii tu cine sunt nu trebuie sa mai sti si alti oameni

    RăspundețiȘtergere
  10. costi din todiresti vrea o bicicleta,o casa mare.multi bani

    RăspundețiȘtergere
  11. Draga mosule am 10 ani si stau in pitesti.
    Eu imi doresc sa imi aduci un Iphone 6 plus Gold .
    TE PUPA
    Florina

    RăspundețiȘtergere