duminică, 11 noiembrie 2012

Horoscop sms 1277

Daca doriti sa va aflati trecutul dar mai ales viitorul nu trebuie decat sa apelati la persoane specializate in a castiga bani usor: dati sms la 1277 si bani dvs vor disparea din cont.
Si ca acest sms mai sunt si altele. Nu stiu cat este tariful dar oricum este mare, ca trebuie sa manance multe guri.
Eu ce pot sa va doresc, decat sa va vina mintea la cap si sa lasati horoscoaprele la o parte si sa faceti orice altceva, cum ar fi sa citit blogul meu, sau o carte de Ion Creanga.
articol publicat de blog misto.

4 comentarii:

  1. VA ROG FOARTE FRUMOS EU FAC O MICA SEZIZARE,IN DATA DE 11.11.2012 AM VAZUT PE UN POST DE TELEVIZIUNE ,UN NUMAR DE TEL.1277 NUMAI PENTRU S.M.S.DESPRE HOROSCOP,SPUNEA LA PRIMUL MESAJ TRIMIS ESTE GRATUIT,SI NU A FOST ASEA, DIN DATA DE 11.11.2012 ORA 9,57 PINA IN PREZENT SUNT TAXAT PE TEL.
    DE FOARTE MULTE ORI,AM FACUT O SEZIZARE SI LA DEPARTAMENTUL ORINGI ROMANIA ,LASATIVA DE A MAI TRIMITE MESAJE,VA VOI DA IN JUDECATA ,VA ROG SA NU MAI TRIMITETI MESAJE LA ACEST NUMAR DE TEL.0740080052.

    RăspundețiȘtergere
  2. SUNTETI NISTE HOT DAU IN JUDECATA

    RăspundețiȘtergere
  3. SI MIE MI SE INTIMPLA LA FEL, CUM AM BANI PE TEL CUM IMI TRIMIT MESAJE CU HOROSCOP PINA IMI IA TOTI BANII, SI NICI MACAR NU E ADEVARAT CE SCRIU ACOLO. AM INCERCAT SA TRIMIT INAPOI SA IMI DEZACTIVEZE, MESAJUL ESTE REMIS ADICA TRIMIS SI MI SE RASPUNDE CA SERVICIUL NU EXISTA. NISTE BANDITI NE FURA PE FATA!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai da, de milioane de ani stele, planetele si alte corpuri ceresti s-au aliniat respectand cu mare, mare grija o anumita configuratie ca nu cumva sa greseasca astrologul cand trebuie sa-i spuna tatei Leana ca o sa aiba un castig neasteptat. Ceea ce uneori se intampla, nu intotdeauna bea Ion al ei toata chenzina.

    RăspundețiȘtergere