miercuri, 23 mai 2012

2parale.ro un site de 2 parale

2parale.ro este un site de vanzari produse online. Iti faci cont si pe site-ul tau poti sa vinzi de la haine la aparatura tehnica...
Am si eu cont la ei si timp de 1 an de zile in care am avut pe toate site-urile mele aproape 1.000.000 de vizite, nici macar un om nu a cumparat nimic de la ei.
Dar nu asta e problema. Am incercat sa pun anumite linkuri pe site si ba campania a expirat, ba linkul e gresit, ba caca - maka. 2 parale...
Mai am un cont de afiliat la o casa de pariuri si acolo imi cere sa am 5 persoane active, iar eu am doar 2. Si stau acolo blocati aproape 1000 de euro.
Tare frate cu afilierile astea in Romania.
Ca sa fac si eu un ban vand link pe blogul asta cu 5 euro pe luna. Cine vrea poate da un comment, cine nu vrea sa nu dea ca nici nu il voi baga in seama.
Sunt suparat ca mai am un pic si trebuie sa platesc ...ceva si nu am bani.
Numai bine si bafta tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu