duminică, 8 aprilie 2012

Probleme cu hostingul gratuit

Pentru cei care vor sa isi faca un blog - site pe un hosting gratuit le spun sincer sa nu o faca.
Iata si motivatia mea:
Am avut un site care era gazduit la 000webhost.com. Ei cica ofera spatiu mare si de toate. Ei bine, in momentul in care am inceput sa scriu un pic mai mult si implicit sa am un trafic mai mare, adica vreo 500-600 de vizite pe zi, hop banare. Adica imi spune ca daca vreau contul inapoi sa cumpar de la ei hosting de 4 euro pe luna. Si uite asa am pierdut cam 100 de articole ca nu aveam backup.
Daca ai bani cumperi ceva capabil, iar daca nu faci pe wordpress.com sau blogspot.com, asta cat vor mai fi free si ele.
Sa fie clar nu zic eu ca nu sunt si firme serioase, dar m-am saturat de bloguri free gen blogciting.com, haipa.ro sau hosting de la 000webhost.com.
Si cum din bloguri nu se castiga bani de ce sa platesc domeniu si host? Stau eu aici cu un url de rahat si un titlu de blog misto.
Va salut cu respect si va doresc bloging usor si trafic big.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu