luni, 10 octombrie 2011

Cine transmite Albania Romania din 11 octombrie 2011

Sunt si eu un mare microbist si vreau sa stiu cine transmite meciul dintre Albania si Romania de marti 11 octombrie 2011. Am tot cautat de net in toate felurile si chipurile si nu am gasit nimic. Pai chiar nimeni nu va transmite meciul asta? Chiar asa de neimportanta a ajuns nationala?
Chiar daca ar fi si un meci amical cu Moldova tot ar trebuii ca TVR sa il transmita. Ce sa mai zic ca tot ce transmite digi eu nu vad ca am alta firma, dar meciurile nationalei sa nu il dea nimeni mi se pare de-a dreptul ... romanesc.
Chiar dace ne bate Albania cu 11 la 0, eu tot vreau sa vad meciul ca sunt nebun si imi place sa vad goluri...
PS: Se pare ca pana la urma va fi transmis de cineva. Voi reveni cand voi afla.

Un comentariu: