miercuri, 16 martie 2011

100.000 de euro de la realitatea tv

Realitatea tv a organizat un concurs cu premii de 100.000 de euro.
Intrebarea "Care este motivul principal pentru care guvernul Boc trebuie să plece?”
Eu am castigat baniiiii.
I-am sunat de la un telefon cu fise din capul strazii mele si le-am raspuns urmatoarele:
Boc trebuie sa plece. De ce? Ca trebuie. Gata. Si au zis ca imi dau bani.
Acum serios, de unde vin bani astia? De la PSD sau PNL. Si cine e in juriu sa decida cine merita banii? Ce sa fac eu cu apartamentul lor, ca mie imi e frica de cutremur si vreau sa stau la casa. De ce imi da apartament? Eu vreau bani.
Hai ca am luat-o pe aratura, dar mai rau au luat-o ei si fac din orice mizilic un breaking news. Pai asta e stire. Asa au facut si cu divortul lui Iri si Moni. Pai astea sunt stiri? Vai de capu lor.... si antena 3 la fel.
Cred ca ma duc sa dorm vreo 2 ani...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu