sâmbătă, 5 februarie 2011

Multumesc ziuaconstanta.ro

Ziuaconstanta.ro este un site cu stiri din Constanta. Dar de ce ii multumesc?
Stiti cu toti ca pe internet a circulat zvonul cu moartea primarului Radu Mazare. Dar povestea este urmatoarea: Eu am gasit greseala Wikipedia si am postat articolul pe data de 31 ianuarie( aici gasiti articolul de atunci). Ziuaconstanta.ro a vazut la mine greseala Wikipedia si a scris pe site-ul lor care este mult mai accesat decat al meu ( articolul lor de atunci il gasiti aici) si de acolo au preluat toate site-urile din Romania si ziarele si televiziunile si mai stiu eu cine. Dar nici de ei nu s-a pomenit nimic. Le multumesc pentru ca au specificat cine a depistat aceasta greseala si au mai scris inca un articol ( pe care il gasiti aici) prin care spun clar cine a gasit greseala. Bravo domnilor.
Asta e Romania si din pacate este greu sa dai un link. Dar nu e totul pierdut dupa cum se vede la ziuaconstanta.ro si derscanu.wordpress.com care a spus si el cine a gasit eroarea.
Ma gandesc si eu de ce nu au spus nimic de mine: pentru ca url-ul meu este blogdeminciuni.blogspot.com.
Si ce daca! Nu tot ce scrie pe site este minciuna. Asa l-am numit asa ramane. Putea sa se numeasca oricum, datoria unui site este sa specifice sursa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu